Cortegen imorrn?

Om vädergudarna är på min sida,
så ska jag in och kolla på cortegetåget.
Som detta år vart väldigt omtalat!!
Frågan är väl hur troligt det är att vädret är fint imorrn,
när det regnat varje dag hela denna veckan?
Just nu är det dock uppehåll ute,
och solen kikar lite försynt fram mellan molnen.
Men som sagt, jag har inte fööör höga förhoppningar . . .

Micke ska dock iväg på After Work imorrn,
så det hade ju vart trevligt om vädret vart fint,
så jag oxå kunde få gjort nåt kul.
Annars får jag väl hitta på någe annat .




Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Om det är samma som här i Stenungsund, så är det ju pisseväder ):

2010-04-30 @ 19:31:43
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!