Danmarksweekend!

Överraskningen skrutt hade planerat
var en tripp till vårat grannland i väster, Danmark!
Hade en supertrevlig och mysig helg,
sååå skönt att komma bort från vardagen ett tag.
Det enda som var lite trixigt var maten,
eftersom jag inte äter kött
eller "onyttig mat".
Det fanns massor av restauranger,
men merparten var pizzerior, kebabhak,
hamburgerbarer eller korvkiosker.
Falafel verkar inte danskarna ha en aning om vad det är,
och det var inte lätt att hitta nåt ställe med sallader
som inte innehöll kött.
Hittade en sushirestaurang dock,
fast där kostade motsvarigheten till det jag äter hemma
ca 190 SEK. GALET dyrt!!
Så är man vegetarian, ätstörd eller matkräsen,
ta med knäckebröd och äpplen!!
Det gjorde jag . haha

Idag har jag iaf fått ätit sushi.
MUMMA!!!
Var in till stan en sväng förut
växlade de danska pengarna som blev över,
och sedan kom Micke in och mötte upp mej
och vi åkte till en spel-affär vid Ica Focus,
han behövde mer hockeykorts plastfickor . .

Nu sitter min sötnos dock och gnäller över
att det inte finns några chips hemma
. . . jag får ta och köpa hem ett lager,
så det finns hemma när han blir gnällig :P


Hoppas ni haft en trevlig helg!!!

Love

Postat av: L

Vad mysigt :) Nu blev jag med sugen på sushi. Hoppas allt är väl med dig gumman. Ta hand om dig <3

Postat av: Rebecca

Åh vad gulligt av honom att ordna med en så bra resa :D



svar : Jag måste bara må bättre och sluta med mina mediciner. Kan ju inte äta dem och vänta bebis. Sen tanken på att gå upp massa i vikt är inte heller kul. Så det är nog tyvärr ett tag kvar tills jag vågar skaffa barn. MEN JAG VILL !!!

2010-04-20 @ 17:09:54
URL: http://www.majlov.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!