Halv storm

Ja, inatt har det blåst så jädra mycket
att jag nästan trodde taket skulle flyga av huset!
Så jag behöver väl kanske inte ens nämna att det
inte blivit överdrivet mycket sömn för mej inatt!
Dels för att det blåst och dundrat ute,
sedan så är det LITE trångt att sova två pers i en 120 säng.
Är ju hemma på Orust nu, och där får man ta vad som finns.
Min pojkvän föredrar dessvärre att ligga utbredd
ungefär som om han vore korsfäst i sängen,
så jag har fått kura in mej i hans armhåla
eller knö utav bara faan! =)
Men det är mysigt.
Ju trängre desto bättre.

(Skrattar du nu Emelie A.?)

Idag ska jag ev. in till Uddevalla
och börja packa ner mina grejjer inne i lägenheten.
Men bara eventuellt,
är inte heeelt bestämt ännu.
Det behöver dock göras
inom en inte allt för avlägsen framtid,
eftersom jag bara har april månad ut på mej.
Men det är jobbigt, och tråkigt och blä!
Meeen, A man got to do what a man got to do.
right?

Love <3

Postat av: L

Är du i Uddevalla nu? Saknar dig. Jag har precis flyttat nu. Så tycker vi kan ses snart, om du orkar. Var evigheter sen jag såg dig gumman. <3

Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Haha hur kunde du veta att jag skulle skratta : P haha

2010-04-06 @ 11:13:34
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!