Trött

Tror mina allergitabletter gör mej såhär slö och seg och trött.
Iofs rätt så skönt, för jag sover relativt bra på nätterna.
Lite kul att allergitabletter har den verkan.
Iofs, Atarax, som nu förtiden används som lugnande/ångestdämpande
är från början en allergimedicin.
Äter faktiskt mkt hellre allergitabletter mot sömnsvårigheter
än psykofarmaka...

Igår var jag och Micke hos hans mormor.
Hon är supersöt!
Förstår inte vad Micke menar med att hon är lite virrig.
Han har då verkligen inte träffar min Farmor!
Hon är virrighet personifierad!!
Mickes mormor kan man iaf föra ett normalt samtal med,
och hör och häpna; man kan prata sport med henne!
Det kan man ju inte ens göra med min mamma. haha
Kändes lite knasigt när Micke och hans mormor satt och disskuterade
fotbolls VM, hockey VM, OS osv... haha
Jag tycker dock det är liiite jobbigt att träffa andras mormor och farmorar,
eftersom mina vet att jag inte äter kakor osv,
så behöver jag aldrig förklara varför jag inte vill ha,
men som igår, så känner man sej så jävla otacksam =(
Nästan så man känner att man BORDE ta nåt litet,
bara för att,
men jag vågar inte.....
Menmen. en vacker dag så kanske.....

Postat av: Nannis

Pussgurka då =) Tänk inte så mycket på vad andra tänker, det är DITT liv och DU skall få göra som DU vill ;) Ingen annan kan leva din dröm åt dig! Puzzzi

2010-04-28 @ 20:08:05
URL: http://balsamvinager.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pussgurka då =) Tänk inte så mycket på vad andra tänker, det är DITT liv och DU skall få göra som DU vill ;) Ingen annan kan leva din dröm åt dig! Puzzzi

2010-04-28 @ 20:08:43
Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Haha, eller hur?! Att få en kran av dig, det hade inte vart dåligt :D tänk vad mycket fanskap jag kunnat göra med den

2010-04-29 @ 19:23:56
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!