Måndag och habiliteringsmöte

Jahopp. Nu var ytterligare en helg överstökad.
Sinnessjukt va tiden går fort!
"Stanna jorden jag vill gå AV" x 100000000 typ.

Jag får rejäl ångest av att tiden rullar på,
medans jag själv är kvar i samma gamla fotspår,
fortfarande med fötterna på varsin sida om
den där osynliga, men ändå väldigt påtagliga gränsen.
  
För frisk för att kallas sjuk,
   med ändå för sjuk för att kallas frisk.

Sedan vid kl 11 kommer mamma hem och vi ska åka ner till Gbg,
ska ju på första möte/bedömning på ett habiliteringscenter,
har inte helt bestämt vad jag tycker om det.
Idag känns dock det mesta rätt negativt.
  Känner iofs alltid så när det gäller nåt nytt,
  framförallt om det rör min/mina sjukdom/-ar . . .
Plus att jag börjar få sån helvetes PMS,
blir fan värre och värre för varje månad känns det som!
Nåja. Man ska väl inte klaga,
så som jag behandlat min kropp tidigare,
så bör jag väl vara tacksam för att "allt sånt där" satt igång,
och funkar hyffsat normalt . . .

Nåja. Skriver mer ikväll eller imorrn.
haj haj 

Postat av: L

Hur gick det gumman?



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!