Dag 16 - Min första kyss

Nämen dra mej baklänges och kalla mej Allan!
Ska man komma ihåg sådant?!

Och vart går gränsen mellan "puss" och "kyss"?
För som jag skrev i ett inlägg nr 2 - Min första kärlek,
så var ju min första kärlek på dagis min kusin Mattias,
och vi pussades en himla massa när inte fröknarna såg på!

Men min första någorlunda "riktiga" pojkvän
var en kille från Svanesund som hette Rickard.
Vi träffades på ett läger mellan årskurs fem och sex.
Så han får väl änna räknas som min första kyss tror jag.

Första riktigt riktiga pojkvän var nog dock Tobbe,
eftersom jag och Rickard bara var ihop några månader på sin höjd.
Tobbe är väl oxå den av mina ex som jag än idag har bäst kontakt med.
Han är ungefär som jag, inte klok någonstans.
Var nog både därför vi passade så bra ihop
men även orsaken att det inte riktigt funkade i längden.
Jag har dock en förmåga att nästan alltid
(finns ett fåtal undantag)
fortsätta vara vän med mina ex.
Jag tycker det är onödigt att bli ovänner bara för att
ett kärleksförhållande rinner ut i sanden.




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!