Dag 6 - Min dag

Hej kära bloggen!

Idag har jag faktiskt varit rätt så aktiv
*kors i taket*

Först imorse så var jag ute och lekte med Kira på fotbollsplanen,
har blivit lite si och så med hennes aktivering nu när det är så kallt
och framförallt HALT ute,
men hon fick lekt loss lite, och jag frysit sönder hela mej.
Hade dock satt igång min underbara värmefilt hemma,
så jag gosade ner mej i soffan med den när jag kom hem igen <3

Sedan så fick jag åka ner till Micke's jobb och lämna lite grejjer
som han glömde få med sej imorse.
Glömska lilla skrutt!
Så där frös jag halvt ihjäl mej IGEN
och denna gången hade jag glömt filten
Så det fick bli te istället
Att dricka, inte att ha på mej alltså.

Sedan, dagens höjdpunkt, så halkade jag mej upp till
Dannie och Filippa, världens mysigaste mor och dotter <3
Blir alldeles tårögd i halsen när jag tittar på Filippa
(Dannie blir jag mest bara varm i hjärtat av att se på,
sådär kärleks-varm lixom)
Det är nog nåt med oss tjejer och barn tror jag,
eller nåt med Ceca och barn kanske?
Nå, iaf, det var en mycket mysig eftermiddag,
och jag saknar dom redan!!

Nu ska jag få med mej skrutt in i duschen
och sen krypa ner i sängen och gosas!

Fick förresten sakerna idag,
som jag beställde på nätet i fredags!
Det kan man snacka om snabb postgång,
så nu blir det pyssel en stund imorrn bitti,
sen iväg och kolla resterande julklappar
Som ni läste i förra inlägget så börjar jag bli LITE stressad
Och det har inte direkt minskats med natten.......



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!