I princip färdigpaketat!

Nu börjar jag bli färdig med de flesta julklapparna,
fick vart iväg idag och köpt en del till
Så nu är jag ännu mer fattig än imorse.
Fy fan va min ekonomi INTE gillar detta... men men
Har bara Mormor och Morfars grejjer att pyssla färdigt,
allt annat pyssel är klart
Vilket är väldigt skönt
Har dock groteskt ont i ryggen efter allt pillande .

Tog bussen ut till Sisjön idag
hade tänkt kika på Rusta och Överskottsbolaget.
Dock så är jag, som dom som känner mej vet,
lite lätt förvirrad och bortkommen
Så efter jag vart på Rusta,
så står jag och tänker
"Men, vad FAN var det mer jag skulle göra här?!"
Kommer fram till att det nog inte var nåt mer,
och åker hem igen . . .
Men men. Får se om jag kanske kan orka iväg en sväng imorrn,
annars så SKITER jag i ÖoB.
Det är inget speciellt jag ska ha ändå,
och att åka till såna ställen kostar bara onödiga pengar.
Jag köpte inget vettigt på Rusta alls,
ändå gick jag därifrån med en påse
och ett kvitto på ca 70:- . .
Ceca i ett nötskal . . .




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!