Lev för mig

Håll en ros för mig i din hand
stå och se ner på min grav
Låt dig värmas av gravljusets låga
Men vad du än gör,
låt bli att fråga,
för där jag ligger nu,
kan jag ändå inte svara

Andas för mig
hör ditt eget hjärta slå
Glöm mig för en stund
låt dig värmas
av solens varma strålar

Se upp på himlen för min skull
känn hur en ny dag gryr,
bara för dig
Se varelser som dansar,
lyckliga över ängarna,
för den frihet dom har längtat efter
är äntligen deras.

Se livet framför dig
finns till för min skull
för du vet hur gärna jag skulle vandrat vid din sida


Glöm döden för en stund,
men minns min kärlek

Lev för Mig
så som jag

Levde för dig



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!