Mer än du anar

Jag tycker om dig
mer än du anar
för utan att veta det
hjälper du mig
Mer än någon annan

Du lindrade min ångest idag
och fick mig att se lite klarare
Du öppnade mina ögon
för den suddiga sanningen

Men hoppas inte för mycket,
jag blundar snabbt igen

Jag försöker följa dina råd
för du lovar att det är rätt
och jag litar på dina ord
för du är ärligheten själv

Men glöm inte
jag lyckas inte med allt

Dina ord trollbinder mig
och jag ser upp till dig
Jag avundas din vishet,
din skönhet och din värme

Jag vill att du ska se det jag ser

Jag vill öppna dina vackra ögon
jag vill se dem stråla
för ögon som glittrar
säger mer än läppar som ler

Men du ska veta
att även när du gråter
är du den klarast lysande stjärnan
på min himmel




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!