Bio ikväll

Ska se på "Vägen". Får hoppas den är bra! =)

Gårkvällen va skitkul, jag gillar verkligen Göta's!
Man känner sej alltid välkommen när man kommer dit,
och dom som jobbar där känner igen en när man kommer
Sedan har dom väääärldens goaste Kalamata oliver där!
Mumms!
Igår beställde Micke in en Nacho-tallrik och en "Bar-tallrik" som dom kallar det,
oliver, färska och soltorkade tomater, pepperonis, ölkorv och fetaost.
Jag paxade oliverna och tomaterna!
Peperonisarna fick Micke knapra i sej, och korven.
Det är inte min grejj riktigt!

På vägen hem hittade vi en jättesöt cykel,
den var liten och röd, och såg lixom gammaldags ut på nåt sätt.
Jag tyckte vi skulle ta me den hem för den såg så ensam ut,
men Micke tyckte inte alls det.
På nåt sätt så försökte jag cykla på den oxå,
slutade med att jag ramlade rakt på rumpan. haha
Och Micke bara skrattade . . .
ville blogga om det direkt inatt när vi kom hem,
när jag hade allt i färskt minne,
men Micke drog ur sladden till datorn,
tur var väl det, för jag tror inte jag hade skrivit så mkt vettigt . . .

Idag har jag vart seg, men rastlös,
fruktansvärt sugen på sushi
och haft en helvetes mensvärk. =(
Nu är det dock bättre,
hoppas det inte sätter igång under bion,
för de flesta tjejer vet ju att det inte är så skönt att behöva
sitta still när det gör som ondast . . .

Nä, nu får jag sluta och försöka få på Micke kläder!
Vagnen går 17.51.
Klockan är nu 17.41


Skynda dej Micke!!!



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!