Dålig uppdatering

Känner att jag varit lite kass på att uppdatera bloggen
Men jag tycker jag har en skälig orsak iaf,
för i fredags fick jag akut magsjuka, eller nåt.
Gick på tre röda sekunder typ.
Och jag tyckte inte det var nåt att skriva om i bloggen.
Haha.

Natten mellan fredag och lördag var HEMSK.
Min mage höll på att ta livet av mej,
och jag kunde knappt röra mej utan att riskera kräka ihjäl mej.
Som tur var blev det bättre och bättre under gårdagen.
Så vi kom iväg på bion vi hade bokat
Shutter Island

Jag var nöjd med filmen, Micke var mindre nöjd
Han har nåt emot Leonardo DiCaprio
   (Och så var han lite lätt butter över att jag "glömt"
    säga att just han vart med i filmen . . .)
Jag gillar ju dock de allra flesta filmer som handlar om
psykiskt sjuka/psykiska sjukdommar.
Man känner sej så jävla frisk själv då! Haha

På väg hem från bion så badade min kära pojkvän
. . . i en gigantisk vattenpöl på Järntorget.
Trodde jag skulle skratta ihjäl mej när han plumsade i,
och istället för att backa tillbaka så älgar han iväg genom vattenpölen
Han sprang väldigt gulligt må jag säga.
Det är såna tillfällen man ångrar att man inte går med kameran i högsta hugg!!!

Idag blir det nog en lugn dag,
har dock tvätt-tid kl 14,
så att skrutt har rena fina gymkläder tills imorrn =)
Världens bästa flickvän , det är jag det =) =)

Hur har eran helg vart?

Love



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!