Det bästa i mitt liv . . .


Tänk att något som ändå är så litet,
kan skänka så mycket kärlek!







Igår blev jag dock en aaaaning irriterad på henne.
  Hon fixade kvällsmat själv . . .
Dvs. Hon puttade av locket på mat-tunnan och började käka . . .
Hon hann äta en hel del innan jag kom på henne,
det brötade en del från köket, men hon är rätt brötig av sej i vanliga fall oxå,
men när det inte slutade fick jag ju kolla upp va fasiken hunden höll på med!
  Så när jag kom ut i köket står hon me hela huvvet ner i tunnan
och gluffsar i sej för glatta livet . . .
Dumma hund . . .

Postat av: Emelie

Ja, det där känner jag igen!

jag brukar få skriva upp mitt namn på en lapp ibland!

När jag inte gör det, så blir det alltid i fel ordning.

2010-02-10 @ 13:20:41
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, du är för söt!

Då skall jag bara hålla en tumme!

2010-02-10 @ 13:25:21
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!