Jävla blogg

Märkte förut att min blogg såg helt skev ut,
wrappern gick bara en bit ner,
och menyn hade blivit en punktlista.
Nu verkar det dock vara fixat,
det ser iaf normalt ut från den här datorn,
men om du som läser detta märker något konstigt,
snälla, meddela mej det!

(Ett stort plus är ju om du vet
hur jag fixar det eventuella felet...)


Nåja.
Var på fotbehandling förut,
så nu känns mina fötter som bäbisfötter.
Varför kan det inte ALLTID kännas så?!
   Nu sitter jag och kollar på lite frisyrer
är sugen på att göra nåt med mitt hår
men vet inte vad.
Sedan är det ju så jävla dyrt me! =(


Postat av: Emelie

Du får komma o vara hårmodell hos mig i höst! (:

2010-02-24 @ 22:54:46
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!