Kallt . . .

. . . som faaan är det ute nu!
Blåser som jag vet inte vad,
höll på att frysa tänderna av mej när jag gick till Micke's jobb förut.
   Var på biblioteket (älskar bibliotek) och lämnade tillbaka en bok innan jag gick till Micke,
och lånade två nya, en om hur man skapar en bra kontakt med sin hund,
och hur man bibehåller den på bästa sätt,
och en bok om massage, tänkte låta Micke vara försökskanin,
vilket han nog inte har nåt emot. haha
Hundboken lånade jag mest för att det fanns bra tips på lite övningar i den,
och så behöver Kira bli bättre på kontakt när hon är ute bland folk,
hon vill gärna brusa upp sej och "få bull deg i öronen" och vägra lyssna . . .
  Hämtade även Micke's Alla dag's present!
Åh jag vill att det ska vara söndag NU, så jag kan ge han paketet,
som jag för övrigt fick slå in i aluminiumfolie,
för vi hade inget presentpapper hemma.
Jag älskar att ge bort paket!
Det är så kul att göra folk glada,
hade jag haft bättre ekonomi hade jag gett paket
till vänner och familj hela tiden!

Har även fixat mina naglar lite idag.
Jag hatar att dom är så korta dock,
dom flesta "ramlade" av när vi grejjade i hallen,
inte lätt att riva tapeter med långa naglar . . .
Sen så gillar inte mina naglar kylan som är nu,
dom är sköra i vanliga fall, nu vågar jag knappt blåsa på dom,
av rädsla för att som ska gå sönder . . .

Här kommer en liten bild på dagens färger!






Sen ikväll ska vi förmodligen till Göta's igen,
var flera veckor sen sist nu!
Saknar "min" charmiga bartender/servitör Serdar.
Supergo kille!! =)

Hoppas ni som läser detta får en trevlig helg,
och ni som har pojkvän/flickvän,
hoppas ni får en underbar alla  dag!!

(Och för er som inte har nån pojkvän/flickvän,
så kan jag ju trösta med att alla  dag mest är komersiellt trams . . .)






Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!