Läste precis . . .

 . . . en underbar tjejs blogg.
   ( Går för säkerhets skull inte ut med namnet,
     vet inte om hon vill det . )
Men iaf. Hon vet nog att det är henne detta handlar om! =)

Hon är så fruktansvärt jävla duktig,
det hon lyckas med är otroligt!
Jag har nog faktiskt aldrig vart med om nån som klarar av att ta sej upp
såpass fort som hon gjort,
och sedan klarar av att stanna där.
Visst, spökena finns för henne oxå,
men hon är så jävla stark, rent ut sagt!!

Jag kände bara att jag var tvungen att skriva av mej lite,
vet dock inte vad jag ska skriva,
för orden fastnar nånstans mellan hjärnan och fingrarna
När jag läser det hon skriver,
så önskar jag så innerligt att det var jag själv som skrev,
att JAG kommit så långt.
Men, jag har inte gett upp hoppet ännu
nån dag så kanske . . .

DU är min idol.


Postat av: Emelie

Vet du söta?

Du kommer att stå där en dag. Det vet jag! Jag tror på dig fullt ut!

2010-02-17 @ 09:40:31
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!