Magnus Betnér - Mannen, myten, legenden

Helt underbar föreställning igår!
Jisses va den killen levererar!
Jag har ta mej fan fortfarande ont i magen efter allt skrattande.
Han är galen. totalt fullständigt underbart galen!
Precis så som det ska vara

Läste på hans hemsida förut att det blir en extrainsatt föreställning,
i Gbg i mitten av maj.
Lite lätt sugen på att gå asså . . .
Tänkte föreslå för mamma att hon  ska ta med mej och syrran dit.
Va säger du mamma? =)
   ( Jag VET att du smygläser min blogg . . .)



Och ja. Jag är nog lite lätt förälskad i honom! haha

fotograf: Mats Bäcker  källa: http://www.magnusbetner.com/bilder/
Fotograf: Mats Bäcker


Postat av: Mamma

Vadå, smygläser??? Hmm... Tror du verkligen att jag o Therese skulle uppskatta Betnér? Fast,kanske. Vi får se.

Kram på dig!

2010-02-15 @ 17:12:39


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!