Nyss hemkommen

Sitter och fryser som en nyrakad isbjörn i snöstorm!
Fy fan va det var kallt, både på bion och på spårvagnen hem!
Det första jag gjorde när jag kom hem va att sätta på vatten till buljong.
Så jävla gott! grönsaksbuljong med hackad lök i!
(Ja, jag vet, mina matvanor är lite skruvade . . .)
Men jag hoppas ni tycker om mej ändå! =)

Filmen var bra, lite långtråkig på vissa ställen,
men som helhet en väl sevärd film!
Man måste nog dock ha läst om den för att helt fatta vad den handlar om,
för det framgår inte så bra av själva filmen.
   Eller så är det bara jag som är lite trögfattad,
som vanligt!

Nu ska jag sörpla i mej buljongen,
sen tvinga skrutt att värma mej i sängen!
                      



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!