Nystart

Hej alla vänner!
Nu har jag fått igång min blogg igen, efter många om och men...
Man kan inte alltid hjälpa att man är lite lätt förvirrad
och totalt glömmer bort att man redan har en blogg...
Nåväl. Nu ska jag iaf försöka uppdatera här så ofta som möjligt,
det är ju inte direkt så att jag gör så mycket annat vettigt på dagarna direkt...

Igår lyckades jag trotsa ångesten och gå till Sticky Fingers för att se när Scarecrow Nation spelade.
Spårvagnsresan in till stan kändes som flera timmar lång,
och jag hörde mina hjärtslag slå fortare och fortare.
Men jag klarade av det.
Väl inne i stan mötte jag upp min kära vän Myran och Bulten.
Då skingrades det mesta av ångesten, Myran har den effekten på mej...
Sedan bar det av till Sticky Fingers.
Hade en supertrevlig kväll, träffade lite nya, goa människor.
Idag är jag trött, men jag vaknade ändå med ett leende på läpparna.


Poängställning 1-0 till Ceca

Postat av: Penntrollet

gilla

2010-02-04 @ 13:17:24


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!