Slaskhelvete!!

Fan jag har verkligen vaknat på fel sida idag.
inget funkar!!!
Vaknade kl halv sju av att det lät en massa utanför fönstret,
kunde inte placera ljudet,
men när jag vaknade till lite mer så insåg jag att det var bilarna jag hörde,
OCH slaskandet av däck mot snömodd!
    (Senaste veckorna har man knappt hört bilarna pga snön.)
Jippie jag älskar verkligen slask. NOT.
Sedan när jag fick pallrat mej ut me Kira,
tror ni inte jag får ett rejält jävla takras
över mej direkt när jag kliver utanför entredörren?!
Jättemysigt med is-snö innanför jackan . . .
OCH som grädde på moset,
så halkar jag och sätter mej i en slaskpöl . . .




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!