Snöhelvete

Som det ser ut nu så går det inte att ta sej upp till Orust idag.
Jävla bajs då . . .

Jag är allmänt jävla opepp idag,
förkyld som ett as, kan inte andas ordentligt,
huvvet värker som om det satt ett monster där inne.
   (Iofs så sitter det alltid ett monster i mitt huvve,
   men detta är ett annat monster)
Och så har jag ont i hela kroppen,
varenda lymfkörtel jag har är uppsvällda, 
för att inte tala om halsmandlarna . . .
   Fick mej en smärre chock förut när jag kollade i halsen,
min hals ser ALDRIG normal ut,
brukar kunna tömma halsmandlarna på var
iprincip varje dag.
Nu hade jag dock tillräckligt med vett
för att INTE pilla på dom,
tror att det hade blivit en mindre trevlig överraskning . . .

Den enda som verkar oberörd av snön är Kira,
hon blir lika glad VARJE gång hon kommer ut,
hon blir som om hon aldrig sett snö innan .
Hon har nog jävligt kasst minne,
för mej känns det som om det var ÅR sedan jag såg barmark . . .
  


Postat av: Motorcykeltjejen

Fy fasiken för dessa förkylningar...



Jobbigt...men du vill bli frisk ifrån dina ätstörningar?



Haft en bra helg annars?

Kramar

2010-02-22 @ 09:47:47
URL: http://nakenhunden.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!