Trött . . .

Var ju hos läkaren på psyk idag,
för att han ska kunna skriva ett nytt sjukintyg åt mej .
De som följer min blogg har kanske läst om min besvikelse
över min psykolog/kurator .
   Det var ju tänkt att hon skulle vara med idag,
för att lixom pusha på mej så jag verkligen säger hur jag mår,
eftersom det är en ny läkare,
men tror ni hon var där?!?!
NEJ.
Hade iofs inte väntat mej det heller,
så jävla inkompetent som hon är!!!
Tänker ALDRIG gå till henne mer
ALDRIG.

Fick iaf sagt till läkaren det jag ville ha sagt,
eller ja. Jag bröt ihop totalt.
Så han fick nog se svart på vitt att jag inte är helt i balans just nu . .
Han verkar iaf vara vettig, som tur är
Då är det iaf NÅN där ute som är det .

Han skulle även se till att ta upp det med remiss
till nån klinik här i Gbg,
för han bekräftade det jag misstänkt länge,
att jag behöver MYCKET mer hjälp än jag fått,
och framförallt rutin på samtalsterapin,
inte några besök hit eller dit,
utan schemalagda möten, ofta.

Så nu hoppas jag verkligen att han skriver ett bra sjukintyg,
så att F-kassan går med på att låta mej vara sjukskriven ett tag till
För jag skulle INTE klara av att både påbörja ny behandling
OCH behöva söka jobb osv...
och sedan även JOBBA.
Dom som vet hur det är att må som jag gör,
eller psykiskt dåligt över huvudtaget,
vet att det är ett jävla heltids jobb,
att bara orka andas och leva
minut för minut . . .

Ska försöka komma i säng tidigt ikväll.
Har inte sovit så bra hemma på Orust,
dels har mitt rum vart SVINKALLT,
sen så gillar jag inte att sova ensam.
Är så underbart att kunna krypa ihop bakom Micke's rygg
när jag vaknar mitt i natten och mår blä .
Kira är inte lika kramig av sej
Sen så dreglar hon mycket mer . . .





Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!