Tvättstugan

Nu är jag igång och tvättar igen.
Skönt att ha nåt att göra iaf . . .
  (Vet att om min kära pojkvän läser detta,
   så kommer han säga
  "Men det finns massa att göra i lägenheten",
   Men tvätten är lixom lagom för mej att göra,
   lägenheten är övermäktig och jag vill bara lägga mej ner och gråta
   varje gång jag passerar hallen,
   som är det rummet som är mest kvar att göra på...)

Igår lagade jag mat till skrutt,
baconlindade fläskfileér och ädelostfyllda kycklingbröstfileér,
även dom baconlindade.
Min kära skrutt har en förkärlek till bacon tror jag . . .
Fick tagit lite foton på det, men lägger bara upp bilderna på kycklingen,
för jag tycker inte fläskfileérna blev så fotogeniska . . .
Bara grisiga (haha) och hästkuk-liknande . . .





Här nedan kommer en bild på min fantastiskt fantasirika uppläggning


Kycklingfilé a´la Geting




Micke beundrar inte min fantasi riktigt lika mycket som jag,
alla ser väl att det är en geting??

För er som inte gör det;

Brie-ostbitarna = vingar
Kycklingfileén = kroppen (självklart)
Paprikabiten till vänster = gadden
Salladen under = en blomma

Sedan, om man kollar lite noga, så har han ett öga (granatäpplefrö)
och en antenn (riven morots bit + granatäpplefö)

Vad salsan uppe till höger får gestalta vet jag inte,
vad tycker ni?




Postat av: Emelie

Haha, jag ser! :D

2010-02-10 @ 13:11:02
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Vad gott det såg ut!

Allt bra med dig?

Kramar

2010-02-10 @ 17:08:09
URL: http://nakenhunden.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!