Visste du . . .



att jag vill kunna vakna en morgon och känna att allt är bra
att jag har fruktansvärt ont i magen just nu
att min senaste kyss var från Kira när hon tyckte jag skulle vakna  
att jag lyssnar mycket på rösterna i mitt huvud
att jag funderar på att färga håret rött 

att jag pratar ogärna i telefon
att jag inte gillar Kyla, snö och slask!
att jag avskyr när folk snackar skit  
att kärlek är galenskap
att jag gillar sushi
att jag alltid kommer att vara JAG
att jag är förälskad i Micke ♥
att min mobiltelefon är helt dum i huvvet.
att när jag vaknar på morgonen så hatar jag att det är tomt i sängen
att idag har jag vart allmänt opepp.
att jag just nu tänker på att döda min mage.
att i kväll ska jag kramas me Micke ♥.
att i morgon kommer jag förhoppningsvis vakna, sedan bio.
att jag hoppas att jag nångång kan få funka normalt.
att jag verkligen vill flyga

Postat av: Mamma

VISSTE DU ....



att jag varje morgon vaknar o tänker att hoppas Cissi känner sig bättre. Någon gång måste det vända!!!



att det sista jag tänker innan jag somnar på kvällen är att; om min älskade "unge" ändå kunde få bli frisk!!!!



att jag ofta tackar högre makter för att jag o pappa har fått två så underbara barn!!!



att utan dig o Tess så hade jag inte stått på benen idag!!

2010-02-27 @ 10:07:21


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!