Dålig Karaktär

Eller vad är det man brukar kalla det,
när man lätt faller för frestelser?

Var iväg en spontansväng till Frölunda Torg förut,
brukar vara lugnare där än inne i stan.
Tänkte kolla på skor,
för jag börja tröttna på att mina fötter blir genomvåta
när jag använder mina Adidas-skor,
    (Om det regnar/regnat ute såklart
     blir ju lixom inte våt om fötterna om det är torrt ute . . daah)
Efter att ha kollat i ett par skoaffärer
så inser jag VARFÖR jag har halvtrasiga skor;
det är dels så förbannat dyrt med ordentliga skor,
och sedan är det så jävla jobbigt att ta på och ta av sej conversen
att det även sliter på naglarna att prova skor är oxå ett stooort minus.
Mina naglar är lixom min bästa del . haha

Sååå, summan av kardemumman blev att jag,
i och med skoprovandet,
blev påmind om fenomenet
nagellack
därav blev mitt nästa besök Kicks
Där jag inhandlade lite nya lack,
som jag förövrigt faktiskt VAR TVUNGEN att köpa.
Sådeså.
*övertalar mej själv*

Köpte även sminkremover.
Det är oxå sånt man måste ha
Faktiskt.

Nåja. Så länge jag har fina naglar,
så kan jag faktiskt tänka mej gå me blöta fötter
och i värsta fall även barfota!




Och Converse och plastpåsar är ett välbeprövat överlevnadstips

Postat av: Amy - Anorektiker mot livet

Haha, ja lilla Tuss, hon är ju för underbar! Inget förvånar mig när det kommer till blondnivå på henne ( ; sötnosen

2010-07-25 @ 17:05:25
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!