Eclipse, regn och monstermensvärk

Filmen igår var, som väntat, amaaaaazing!
Mitt hjärta slog verkligen volter på vissa ställen .
Behöver nog inte säga mer än så.
Filmen KAN inte förklaras,
den måste upplevas!
Har dock drömt rätt knepiga drömmar inatt . .
haha
Till och med Micke tyckte filmen var helt okej,
han gillar i princip aldrig samma filmer som mej :P haha

Idag regnar det ute,
faktiskt rätt skönt
Luktar så rent och fräsch när det regnat!
Och markerna behöver lite väta nu efter
dessa dagar av intensiv värme.
Både för att inte torka ut
och för att förhindra bränder.
Jag är livrädd för bränder.
Har respekt för de flesta naturfenomen,
men eld är ändå det som skrämmer mej mest.

Har inte sovit direkt bra inatt,
vaknade vid fyra av att jag trodde jag hade
ett alien i magen som ville ut.
Jag har alltid fruktansvärt ont första dagarna på mensen,
men vissa gånger så är det ÄNNU värre.
Detta är tydligen en sådan gång.
Har inte lyckats finna nåt mönster i det,
vet att en f.d vän till mej hade varannan gång
som hon i princip var sängliggande första dagarna,
och varannan gång hyffsat okej.
Får väl ta och föra mens-dagbok,
kanske kommer fram nåt dolt mönster då :P




Postat av: Bella

Här skulle det behövas regn :/ 30 grader varje dag hehe.

2010-07-04 @ 18:36:59
URL: http://isabellabergstedt.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej sötnos! händer ikväll? =)

2010-07-09 @ 17:02:19
URL: http://musicrecord.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!