Seeeeeg

Är nåt så groteskt seg idag asså.
Måste vara värmen.
Blir helt efterbliven!

Som förut, när jag skulle koka ägg,
så tog jag en STOR kastrull,
vilket är en aning överambitiöst
(även för en liten Ceca)
Satt i köket och tyckte det tog väldigt lång tid för vattnet att koka upp . . .
Sedan när klockan ringde, så tog jag en provsticka,
för att kolla om äggen verkligen var klara . . .
Tror min hjärna smält bort idag . . .

Min pojkvän säger att jag inte ska skriva om alla dumheter jag gör,
men nån får sej väl ett gott skratt iaf!!
Man ska ju glädja sin omgivning sägs det .





Jag vill ha imorrn kväll NU!!

Eclipse!!!

Vilket "team" är ni?
Team Jacob eller Team Edward

Jag är lätt på Team Jacob's sida!! =)

Postat av: systeryster

Jag är på Edwards sida!

2010-07-03 @ 11:29:05


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!