Skitdag

Idag är en sån dag då jag verkligen inte ser nån mening med något
En sådan dag där jag redan innan jag ens gått ur sängen
VET att inget bra kommer ske.
Och jag har ALDRIG fel heller!

Inget har lixom gått min väg idag,
först så slet jag av en nagel.
Vilket gjorde så hela min värld raserades
Är nåt så in i helvetes petig med mina naglar,
och det ska vara SYMETRISKT,
men hell nooo att jag tänker göra det symetriskt nu,
för då får jag riva dom andra naglarna till blods.
Ska åka och köpa söta plåster imorgon
så får jag helt enkelt ha plåster på det fingret
tills nageln lixom "vuxit ikapp".

Bifogar en bild på eländet,
man verkligen SER hur ont det gör

(Ja.. jag börjar nog bli lite bloggskadad....)




Sedan så var jag och hämtade ut en bok på biblioteket,
"The short second life of Bree Tanner"
. . . på ENGELSKA!
Vad hade jag trott, att jag skulle kunna läsa den?
Inte för att jag har några problem med engelskan som språk,
men att läsa en bok är tillräckligt påfrestande för mitt psyke
även på svenska.
Min koncentrationsförmåga suger . . . 
Så jag kände mej lite lätt efterbliven i allmänhet
och dum i huvvet i synnerhet där ett tag.
    Tills jag fick fångat upp mej och påminnt mej om
att en efterbliven inte har ett IQ långt över det normala . . .
Vilket min psykolog kommit fram till att jag har,
men kan inte då det IQ't göra så jag iaf kan läsa en engelsk bok?
*Gaaarrrg*


 
Nåja. Just nu så vill jag mest skrika och riva sönder saker.
Att nåt så egentligen obetydligt (nagel+bok bland annat)
totalt kan rubba min dag
och hela mej för den delen . . .

Det gör väl inte saken lättare att jag ska ha min mens imorgon heller,
känner på mej att detta inte kommer bli en angenäm omgång,
varken humörsmässigt eller smärtmässigt.


Jag tycker uppriktigt synd om Micke som behöver stå ut med mej.
Får ta och mixtra med min cykel,
så jag inte har första mensdagarna på helgen .
(Nej, inte cykel som i en sån med styre, hjul, pakethållare och sadel)

Postat av: Daniel

Stackars!! Hoppas det e bättre imorgon!!!

2010-08-04 @ 21:12:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!