Psyk och vackert väder

Är hemma på Orust nu,
kom hem i måndags kväll.
Det är ganska skönt att vara hemma faktiskt,
man kan andas mycket lättare här uppe .
Igår tog jag och pappa med oss Kira och Lukas
och gick ut i skogen en sväng.
Måste ju ta vara på det fina vädret!
Tänkte ta oss en promenad över kalhygget,
men när vi kom dit möttes vi av en massa trän.
Helt sjukt va fort det växer igen!
Så det blev inget av kalhyge-promenaden,
så vi gick ner för att se om farmor va hemma,
på vägen ner så mötte vi en grävlingfamilj.
Tog ett litet tag innan jag fattade vad det var Kira
nosade på, och när jag fattade det trodde jag att jag skulle DÖ
Jag är så sjukt jävla rädd för grävlingar!

Sedan när vi gick upp igen så ville hundarna bada.
I en JÄTTEÄCKLIG och dyig damm.
Jippie va dom INTE luktade gott sen . . .
Så vi åkte ner till havet,
så dom fick tvätta av sej det värsta.
Tvätta och tvätta förresten,
bottnet där dom badade var så dyig och sjunkig,
så dom luktade så inihelvetes mycket dy
när dom studsat klart i vattnet,
blev raka vägen hem och spola av dom med spolslangen!!

Sedan fick jag ytterligare bevis på min glömskhet.
Gick runt hela skogspromenaden med min kamera i handen,
för jag hade inga bra fickor,
när jag väl fick hundarna så pass nära,
och lyckades hålla dom stilla
så dom skulle fastna på kort,
så upptäcker jag självklart att mitt minneskort sitter kvar
i kortläsaren hemma i Gbg . . .
*Suck* på mej

Idag ska jag till Henån,
"Avslutningssamtal" med min psykkontakt där.
Verkligen på tiden för ett sådant avslut . . .
Det är först nu när jag gått hos dom i Gbg ett par ggr,
som jag inser vilket jävla misslyckande
både uddevalla och henån har varit!



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!