Psykologen idag igen

Fick mej en smärre chock när jag kollade min kalender häromdagen,
var sååå säker på att det inte va förrän imorrn jag skulle till Vera igen,
men det var visst idag.
Gillas inte sådär jättemycket,
eftersom jag nu lixom fått en dag mindre att förbereda mej på.
    (Egentligen är det ju inte en dag mindre,
     eftersom det vart torsdag som varit bokat hela tiden,
     men enligt min hjärna så blir det en dag mindre . . .)
Jag behöver väl troligen inte ens nämna att jag sovit katastrofalt kasst inatt.
Och inte blev det ju bättre av att måsfanskapen började yla skiiit tidigt imorse,
typ strax efter att jag äntligen lyckats somna . . .
  
Vaknade halv 1 inatt och var bombsäker på att det snart var "vakna-dax",
men icke . Har vaknat med den känslan ett flertal ggr senaste tiden.
Förra gången höll jag på att väcka Micke klockan ett för att han glömt gå tll jobbet,
eftersom jag då trodde klockan var runt 7-8 . .
Okej att han går upp förskräckligt tidigt vissa dagar,
men kl ett är lite väl magstarkt även för honom.
hmm.. Nu babblar jag igen märker jag .

Nå. Ska väl ut me Kira nu,
tror naglarna torkat.
Fixade naglarna två ggr igår,
men jag är så überperfektionistisk,
så blir EN nagel fel,
så raseras hela min dag.
Jag skulle inte klara gå utanför lägenheten utan perfekta naglar.
Lite galet,
för hur många tänker egentligen på hur ens naglar ser ut,
och framförallt om ALLA är perfekta och likadana?
*suck*
Ceca i ett nötskal .

Jaja. whatever
Haregötthajjhajj

Postat av: Hannah

Jobbigt med sömnlösa nätter. Hoppas det känns bra efteråt när du pratat med Vera. Btw dina naglar är nog gryyyymt snygga =) kram

2010-06-03 @ 08:26:00
URL: http://galenmorsans.blogg.se/
Postat av: L

Hoppas ditt möte gick bra. Tänker på dig gumman:)



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!