Bambi och förvirrad lillebror

Igår var jag och Micke på Scandinavium
och såg Frölunda totalkrossas av Timrå.
Total skandal på Frölunda,
flera av dom i publiken blev så frustrerade
och besvikna att dom gick hem.
Vilket jag oxå hade föreslagit för Micke,
om det inte vore för att vi hade hans lätt förvirrade
men ändå sååå söta
lillebror med oss.
   Jag kan tycka att JAG kan kläcka knäppa kommentarer ibland,
men Andreas tog priset igår;
Dom lottar ut saker på sittplatserna,
dvs. "Sektion O, rad 23, plats 14" vinner en chokladask, typ.
Sektionsbokstavet benämner dom dock med ett namn,
O=Olle, P=Patrik osv
Därav frågar den lille pallevanten hur dom kan veta vad man heter.
Varpå både jag och Micke ser helt oförstående ut,
"Ja, men dom sa ju Olle på rad 23 plats 14"
Ja, ni fattar kanske varför Micke fick ett lätt psykbrott där . . .
Men, man ska glädja sin omgivning, 
det är nog det mottot Andreas lever efter =)
  
Frölundas prestation igår var, som ni kanske läst/hört
inge vidare bra.
Självmål och Timrå-mål pga att Honken var BAKOM målet
istället för framför.
KATASTROF. Håll dej I målet, målvaktsjävel!!
Sedan såg dom mest ut som Bambi's på hal is
när dom dansade runt på isen nedanför oss,
tappade puckar och gjorde usla passningar,
som i de flesta fallen gick rakt till Timrå's spelare.
Nåja, vi var glada för att vi inte betalat något för biljetterna,
eftersom Marco, Micke's och Andrea's pappa,
jobbar för ett företag som sponsrar Frölunda,
och därför får biljetter till matcherna.


 
Idag har jag inte gjort mkt vettigt,
min mage har plågat mej som fan.
Jävla magkatarr och skit.
Fick bett pappa föra över lite pengar till mej
så jag fick köpt mej mina magmediciner iaf.
Hade hoppats på att jag kunde klarat mej tills nästa vecka
då jag får mitt sjukbidrag, men icke . . .
Jag hatar leva på gränsen till existensminimum,
det är fan inget kul alls.
Hade jag kunnat/orkat jobba,
så hade jag sååå jävla mkt hellre gjort det
Men nu är ju läget som det är . . .
Hoppas den nya behandlingen jag ska börja nu i vår
kan ge nån form av resultat,
så jag slipper det här.
Men jag har nästan tappat hoppet.
Dessvärre.
För allt blir ännu svårare när man själv inte hoppas
och tror på en bättring.

En reset-knapp i hjärnan, Ja tack!!



Postat av: Emelie

Åh fyfuck! Du skämtar! Jag håller på att få mina, hoppas jag slipper bråk med dem, så att de hellre kan sitta kvar.. vill inte till tandläkaren..kanske lika bra att be ngn slå ut alla mina tänder, så jag kan skaffa löständer. för jag vägrar att gå och dra ut dem

2010-03-11 @ 13:56:46
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha måste skriva en gång till :P fick sådan där kod du vet som man skall verifiera sin kommentar med..och vad står det jo "Not Kilogram" är det ett omen?

2010-03-11 @ 13:57:19
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!