Dålig uppdatering

Har inte haft så mkt att skriva om de senaste dagarna,
därav ingen uppdatering.
Och jag vågar nog påstå att inget tagit allt för stor skada
av mitt avbrott i bloggandet :P
Är ju inte direkt nåt livsviktigt jag brukar skriva om ändå.
Idag ska det dock bli ändring på det!!
När jag tidigare i veckan skulle möta min underbara vän Myran
på cafe Zenit här i Majorna,
så "sprang jag på" en skylt.
Jaha, tänker ni, en skylt?
Men inte vilken skylt som helst.
En STOP-skylt.
Såhär såg den ut:



Önskar man kunde se fler sådana skyltar,
och att fler tog åt sig budskapet.
För jag anser att djur inte är mat,
och inte heller kläder för den delen!


Postat av: Anonym

DU HAR SÅ RÄTT! <3 Underbara skylt :D Hihi..

2010-04-06 @ 15:14:45


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!