Elektrikerbesök

Idag vid elva-tiden kommer tydligen en elektriker hit.
Det är nåt seriöst fel på elen i lägenheten,
ända sedan vi flyttade hit har det lixom "knäppit" i lägenheten,
vi har nu lokaliserat större delen av knäppningarna till elskåpet.
Vilket inte är så jättebra kanske.
Sedan så går det proppar och smäller glödlampor
på löpande band, vet inte HUR många lampor vi bytt sen vi flyttade in!!
Senast i förrgår så small det utav bara helvete
när Micke gick upp på morgonen och skulle tända ute i hallen.
Lampan lossnade tillochmed från hållaren,
dock så sitter själva sockeln kvar.
Vågar inte riiiktigt pilla på det! haha
Så får se vad elektrikern har att säga om det.
Micke's kompis som är elektriker tror det kan vara
någon form av glapp i elskåpet.
Förhoppningsvis är det DÄR glappet är,
så dom inte behöver gå in och bryta upp väggar och skit!
För jag orkar INTE måla om igen!!!
Räcker att hallen måste fixas!!

Sedan när elkillen vart här tänkte jag bege mej in till stan en sväng.
Måste träna på att vara bland folk,
och nu har jag pengar så nu kan jag lixom "muta" mej själv med
sushi och chai-latte!! =)

Nån dom vill fika med mej? =)

Postat av: Felicia

Jag fikar gärna nån dag! Jag e inte farlig ;).

2010-03-18 @ 21:01:11


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!