Glasögon och huvudvärk

Fick hem mitt prov-paket med glasögon från Favoptic idag.
Dessvärre så var nästan alla glasögonen för stora
för mitt relativt lilla ansikte
Var ett par båglösa med röda skalmar dock,
som jag gillade.
Men ska inte beställa några nu,
utan väntar nog ett litet tag.
Men nu vet jag ju iaf vilka jag gillar/inte gillar.
Synd som fan bara att flera av dom var för stora,
det är väl det negativa med att beställa glasögon på nätet,
man har lixom inte möjligheten att passa till dom,
på samma sätt som hos en "riktig" optiker =(
Ska se vad Micke säger om dom när han kommer hem,
dom röda alltså.
Slänger upp en bild här med,
varning för att jag ser extremt sleten ut.
Är galet förkyld och har sån jääävla abstinenshuvudvärk!!!!


Postat av: jenn

du är snygg, kvinna! :)<3

2010-03-18 @ 23:33:10


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!