Humsidums

Min kära mor beklagar sej över att jag är kass på att uppdatera.
Så här kommer en uppdatering, mamma.
   Idag har jag vart duktig och fixat Micke's kött-matlådor,
kycklingen fixar jag imorrn tänkte jag,
för jag glömde lägga fram den att tina igår kväll . . .
Igår när Micke var på pokern så gjorde jag även fiskbullebiffar
utav FYRA kilo fiskfärs.
Behöver jag säga att det tog sin tid,
och att det blev ett antal bullebiffar?
Dom blev dock helt okej,
framförallt dom med cayenne och fetaost i!
Dom med dill va äckliga.
Men Micke gillade dom,
så det var nog bara för att jag inte gillar dill
som jag inte gillade dom =)

Nu har min skrutt kommit hem,
han och Robert va tvugna att jobba över idag med.
Massa att göra nu inför påsk.
Hoppas verkligen han får vara ledig på fredag,
och gärna på torsdag oxå!!

Så, Mamma, räcker det,
eller ska jag gå in mer på detalj vad jag gjort?
hehe

Postat av: Camilla

Tack så mycket :) Får kanske ta och pröva det shampot då :)

2010-04-01 @ 18:55:43
URL: http://mammas-lilla-hjarta.bloggplatsen.se
Postat av: mikaela

dill är äkligt! fetaost och cayenne låter gott

2010-04-15 @ 21:06:37


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!