Skitdag, skitliv, skitkontrollant

Dagen började med att jag vaknade alldeles för tidigt
och på fel sida.
Tanden är åt helvete idag,
och halsen läcker var.

Så jag bestämde mej för att åka och köpa Sushi,
för att kanske lyckas bli på bättre hummör.
Tro fan att det kommer på civilkontrollanter på vagnen,
och hade jag betalat idag? NEJ.
(Betalar typ varannan gång jag åker)
   Så, böter på 1200:-, jippie.
Vart har jag dom pengarna undansparade?
Ja inte under madrassen iaf.

Så jag är allmänt opepp idag,
och ångesten som brukar ligga i ögonvrån och gnaga
ligger just nu väldigt mycket mer i synfältet än vanligt . . .
Flaskan med Theralen lockar nåt oerhört,
en shot av det, och sen sova resten av dagen
Ja tack . . .
   Jag har dock lärt mej att man inte tar bort problemen med Theralen,
bara skjuter upp dom,
för lappen från kontrollanten ligger kvar i min väska
även när jag vaknar till liv efter Theralensömnen.

Så jag vet inte vad jag ska göra.

Gå ut på stan och sälja min kropp så jag får in lite pengar kanske?
Nej. Inget bra alternativ det heller . . .

Jävla skitdag

Postat av: Lisa

Stackars liten... det löser sig, bara inte överdosera det löser inget.. fråga mig jag vet. Inne 2:e gången på två veeckor vilket blir 12:e gången iår.. förra året ska vi bara inte prata om..



Ta hand om dig och tänk på att du är VÄRLDENS finaste och bästaste sötboll ceca! <3

2010-03-03 @ 13:02:36
URL: http://could-use-some-patience.blogspot.com
Postat av: Sebastian

låter som att dagen kunde börjat bättre =/ hoppas det blir bättre ;)

2010-03-04 @ 11:42:21
URL: http://esselle.blogg.se/
Postat av: Yonas

Aw stackare <3 jäkla civilvakter alltså. Jag hade sprungit för glatta livet :S

2010-03-04 @ 13:18:02
URL: http://yonas.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!