Vakna ur Theralenkoma - Check

Nu börjar jag äntligen vakna till liv ur Theralenkoman
(Ypperligt fiffigt uttryck, lånat av världens vackraste
Rebecca)

Gårdagen var väl mest ett töcken,
har tillexempel inget klart minne av senaste inlägget i bloggen,
som jag uppenbarligen skrivit. haha

Micke hade dock fixat biljetter till Frölundamatchen på Scandinavium igår,
så jag fick peppat upp mej lite så jag orkade gå med.
Vart en spännande match,
hade dock hellre vart på tisdagens match!!

Ikväll ska vi försöka masa oss upp till Göta's,
så inte våra kära vänner där uppe glömmer bort oss :P

Imorrn ska jag och Jenny till Cicci
   [Mycket vackert namn må jag säga,
    dock så är hon faktiskt döpt till just
Cicci,
    och inte som jag, som är döpt till Cecilia]
Ska dricka vin och snacka skit =)


Hoppas ni får en fin helg!
Och akta er när ni är ute, det är HALT

Postat av: Emelie

De tar emot alla där, man får komma ner på ett bedömningssamtal. JAg tycker helt klart att du skall försöka!

2010-03-05 @ 21:29:11
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!