Big Comedy!

Igår var jag och skrutt på Rondo här i Gbg
(Finns kanske inte nån annanstans,
men för säkerhetsskull så . .)
Såg på Big Comedy, så jääävla kul!
Skrattade så vi hade ont i skrattmusklerna
i både magar och käkar!
Måste komma ihåg till nästa gång jag ska iväg på nåt sånt här,
att jag ska ta med ett anteckningsblock
och skriva ner sånt som är EXTRA kul,
så man kan minnas tillbaka såna där
gråa tråkiga dagar,
som jag får rätt ofta . . .

På väg hem från Rondo så köpte Micke två festisar,
varav ena innehöll passionsfrukt
Jag smakade lite,
tänkte att det borde inte göra nåt,
eftersom jag redan har allergimedicin i kroppen,
pga pollenallergin.
Men ack så fel jag hade . . .
Vaknade inatt av att jag var helt tjock i halsen,
kinderna hade svullnat upp som fan,
både på insidan och utsidan,
och på insidan hade jag bitit sönder kinderna totalt
Hade även en massa nässenutslag på armar, ben och halsen.
Jippie.
Så nu vet jag att jag inte ska utmana allergin trots att jag har medicin i kroppen
Man lär av sina misstag! yey!!


---------------------------------



Idag har jag inte gjort så mkt vettigt,
vart rätt trött eftersom jag inte sov så bra inatt,
av ovan nämnda orsak . .
Vart ute me Kira och suttit lite i solen.
Nu på eftermiddagen har jag gjort grönsakssoppa.
Jag är världsbäst på att göra soppor! =)
Dock så är jag desto sämre på att värma bröd.
Ni vet såna där som man bara ska dutta lite vatten på,
och sen tjuffa in i ugnen?
Jag lyckas ALLTID bränna såna.
Denna gången var inget undantag. . .
Så det blev soppa med kolbitar.
Man skulle nog kunnat använt dom till att slå ihjäl folk med.
Fick superont i magen efteråt.
Skulle nog inte ätit dom egentligen,
men jag hade inget annat bröd hemma,
så jag fick skylla mej själv att jag är så kass på att fixa bröd.
Skrapade dock bort det allra värsta.
Man vill ju inte få FÖR mkt cancer lixom.

Postat av: Emelie!

Åh. jag åt också soppa idag, tokgod egengjord linssoppa! :D

Härligt att du hade en trevlig kväll på Big Comedy (mindre trevligt med den allergiska reaktionen dock) <3

2010-05-06 @ 19:40:54
URL: http://nodisco.blogg.se/
Postat av: Nannis

åååh du e lixom änna ba? (;)) såå himla söt, kom alltid ihåg det!! fasen vad jobbigt med allergi :( är du allergisk mot mycket?



Pussåkram sötnosis

2010-05-06 @ 21:11:40
Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Känner igen det där. Gör exakt samma sak "Men äsch, det händer nog inget denna gången" men man lär sig, man skall inte utmana ödet! Hoppas du har en fin dag

2010-05-09 @ 12:11:04
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!