Hemkommen

Det har gått bra idag.
Är dock sjukt trött nu,
fick ett antal ångestattacker när jag satt och pratade med Vera,
som psykologen heter.
Hon verkade bra tycker jag, så jag hoppas det kan bli nåt bra av det.
Jag hatar bara att gråta så folk ser det,
men jag har lärt mej att det är ett av få sätt
som släpper krampen i bröstet.
Det är så JÄVLA otrevligt när ångesten sätter sej i halsen,
och gör så jag varken kan andas eller få ut ett ljud.
Jag tyckte jag gjorde ett bra jobb idag,
och jag tror jag fick sagt en hel del vettigt.
Ska dit nästa fredag igen,
och sedan ytterligare en gång.
Sedan ska dom besluta inom teamet
om dom har resurser att behandla "min" problematik,
eller om jag bör skickas till något ställe som är ytterligare specialierat
på svår ångestproblematik/borderline/personlighetsstörningar.
Jag tycker det är väldigt skönt att dom gör en sådan överläggning,
vid ett såpass ändå tidigt skede,
så man slipper få allt för höga förhoppningar,
som sedan riskerar grusas . . .


Tack Mamma för att du följde med ♥

Postat av: jenny

Hej!



Va skönt att höra att det gick bra och att hon i alla fall verkade vettig och trevlig vid första mötet. å du... gråt renar själen heter det, så gråt lite mer, det gör bara gott....Kram kusin vitamin

2010-05-17 @ 19:10:48
Postat av: Mamma

Klart att jag följde med! Älskar dig gumman!!

2010-05-18 @ 14:23:41
Postat av: Mamma

Klart att jag följde med! Älskar dig gumman!!

2010-05-18 @ 14:24:06
Postat av: Rebecca

Åh vad skönt att läsa att det gick bra. Jag håller tummarna för dig <3

2010-05-18 @ 16:37:22
URL: http://www.majlov.se
Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Vad skönt att allt gick bra! Du är bäst och fixar allt, det är svårt och jobbigt. Men det är det man måste gå igenom.

Fick för mig att göra ett sådant personlighetsstörningtest på psykologiblabla-sidan..om man fick 28 av 31, är det ngt jag borde ta upp med agneta? kan man lita på de testet?

2010-05-18 @ 20:43:48
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!