Sammanfattning

Har vart sjukt kass på att uppdatera under helgen,
trots det hänt en massa grejjer.
På lördagen så skulle Micke iväg och jobba med sin pappa,
så då kom mamma och syrran ner till Gbg en sväng,
vi åkte in till stan och kikade runt.
Trevligt trevlig, fick dock gött ont i fötterna....
På kvällen sedan gick jag och Micke upp till Göta's,
det var våran ettårsdag i lördags, så vi ville fira lite =)
Helt sjukt att det redan gått ett år!!!

Igår (söndag) så var det megaloppis här i Majorna,
hela Majorna var fullt av folk som ville sälja grejjer.
Helt SJUKT va mkt skit folk har! haha
Jag fick iaf köpt en hög med böcker och ett paket kylskåpspoesi,
ni vet såna där magnet-ord?
Jag gillar sånt,
kul att stå och pilla med när man inte har nåt vettigare att göra =)
Gick runt me Micke först på förmiddagen
och sedan vid tvåtiden så mötte jag upp min underbara vän Myran,
traskade runt ett tag i väntan på att hans mamma
skulle bli anträffbar så han kunde få låna bilnycklarna,
och sedan gick vi och tog varsin kopp the.
Helmysigt!!!

Sen på kvällen blev det film, Göta Kanal 3
Den var faktiskt bättre än vad jag väntat mej.
Kanske just för att man läst så mkt dålig kritik om den.
Det blir ju ofta så, får en film massa bra kritik,
så är det ju lätt att man får för höga förväntningar osv.
Men om den bara får dålig kritik,
ja, då kan man ju lixom bara bli positivt överraskad =)
Dock så är ettan och tvåan av Göta Kanal bättre.

Idag blir det en lugn dag,
är trött och seg som överkokt kola typ.
Vaknade vid tvåtiden inatt och trodde det var morgon.
Har alltid såååå svårt att somna om vid såna tillfällen.
Eller ja, har iofs alltid svårt att somna om när jag vaknar om nätterna,
men när man verkligen är sååå säker på att klockan är "strax innan vakna-dax"
så är det verkligen frustrerande.
Lyckades dock på nåt sätt somna om igen,
för jag vaknade sedan när Micke kom och pussa mej hejdå =)


Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Ohja, de är helt underbara! och det är så intressant att få reda på saker som skedde förr ( :

2010-05-31 @ 20:25:10
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

gillar att komma in här då och då och läsa lite =)

2010-06-02 @ 23:23:32
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!