Sova?

Tror snart jag glömt bort var ordet "sova" betyder .
Senast jag kollade på klockan inatt så var den strax efter två,
och då hade jag gjort ett antal lönlösa försök till att somna,
både genom att snuffsa skrutt i nacken
och att spela Tetris på mobilen . .
Men nä, inget verkade funka.
Jag lyckades dock somna tillslut,
förmodligen av ren utmattning .
Det liiite sura var att skrutt,
som började en timma tidigare idag,
glömt ställa om klockradion,
så den gick igång strax innan fyra
och sedan dess har jag vart vaken .
Har hunnit dra på ca tre lager transparant nagellack,
(vilket förövrigt snart är slut, köpte det fan förra tisdagen ju!)
för dom naglarna jag har nu vill jag behålla ett tag,
är hel-nöjd med dom!
Har lagt ner extra tid på dessa.
Iofs så ryker dom väl snart,
"bara för att" lixom.
Det brukar vara så . .

Hmm.. Nu bara jag babblar känner jag.
Det är nog mitt sätt att försöka förtränga dagen.
Ni som läser min blogg frekvent har nog insett
att skrivandet är MITT sätt att kanalisera ut känslor,
vad det än må vara för känslor,
dock så pga att ångest är den mest uppträdande känslan för mej,
så är det den som jag har "lättast" för att skriva ut,
så att säga.
Just nu så är det dock inte så mkt ångest i mej,
eller det är det kanske?
Jag känner mej mest manisk.
Iofs så brukar mina maniattacker vara ett förstadie till ångest.
Allt som rör mej går lixom hand i hand .

Nåå,
nu ska jag ta och kleta på mej min mask
(Både "le och se glad ut"-masken
och ett par lager vattenfast mascara.
Lär ju få ett antal attacker hos psykologen sen,
och jag känner INTE för att åka hem a´la Panda...)
Ska vara inne hos psykologen kl 10.15,
så jag bör böra åka hemifrån om inte allt för lång tid.
Behöver ha lite drulletid . . .


Slänger in en bild på mina naglar förresten =)



Postat av: Rebecca

skiiiit snygga naglar!

2010-05-28 @ 10:09:12
URL: http://www.majlov.se
Postat av: Sanna

Riktigt fina naglar! =) Lila är ursnyggt!

2010-05-30 @ 12:25:53
URL: http://kasanna.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Nu har du chansen att bli MODELL FÖR EN DAG tillsammans med någon du tycker om. Du kommer att bli sminkad av en riktigt stylist och fotad av ett riktigt proffs!



Var med och tävla du också!



Kramis <3

2010-05-30 @ 13:12:19
URL: http://ammis.se
Postat av: Dannie

Jättefina naglar smulan, tänkte på det när jag såg dem förut, men så glömde jag säga nåt! ;) Kan inte du fixa till mina naglar sådär fint nån gång? Skulle jag gilla mucho!! Pusss!

2010-06-03 @ 16:43:53
URL: http://siggeluring.blogspot.com


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!