Grått väder och tomtenissar med strap-on's

Det är verkligen grått ute idag
Och måndag
Ingen höjdarkombination enligt mej

Helgen vart iaf okej.
På lördagen så träffade jag mamma och syrran
Dom skulle till Frölunda Torg och shoppa lite
så jag joinade dom ett tag.
Jag fick skaffat ett fodral till lille datorn,
så den slipper frysa lixom!
Ett roooosa fodral såklart =)
Mamma och syrran köpte en jädra massa grejjer,
kläder och sånt kraffs ^_^

Sedan på kvällen skulle vi vart på bio,
men jag ångrade mej
Sådär lagom precis innan vi skulle hämta ut biljetterna . .
Min pojkvän kallade mej "sitt eget lilla miffo"
det tyckte jag va sött sagt!
Han skulle ju faktiskt kunnat bli jävligt irriterad,
utan att jag egentligen skulle kunna säga nåt om det.
Det tar ju lixom en liten stund att åka till Bergakungen härifrån . .
Men inga sura miner alls, bara som sagt lite "miffo-skämt" haha
Så vi åkte hem och satte oss på Göta's ett tag istället.
Det kan inte vara lätt att ha en så vilsen, förvirrad
och ambivalent flickvän som mej alla gånger. haha
Men slutet gott allting gott
Får bli bio en annan gång! haha

Imorrn ska jag till Försäkringskassan
*ångest*
Ska disskutera eventuella aktiviteter tydligen.
Det enda som egentligen lockar mej som aktivitet
är att börja rida, men min kropp är lixom i sånt uruselt skick,
så jag skulle aldrig palla med det.
Så mitt förslag kommer bli att jag ska få börja gymma lite lätt.
Tror det kan vara ett rätt så bra utgångsläge,
eftersom jag i framtiden inte kommer kunna jobba
om jag inte får ordning på min kropp och muskulaturen
Så då är det ju bra att börja med det redan nu,
för som alla vet;
Rom byggdes inte på en dag . .
Sedan så tror jag att jag kan få lite bättre "mat-diciplin"
om jag får någon "anledning" att äta bättre . .
Framförallt kanske slippa känna mej så jävla fet hela tiden.




Förresten;
Är det ett tecken på att julångesten redan börjat infinna sig,
om man drömmer otäcka drömmar om små tomtenissar
men röda strap-on's och gagballs a´la julekulor?

Eller är det bara ett tecken på att man är störd?


Postat av: Flisan

Kan du inte börja rida lite lätt i stället? Det borde ta mer på kroppen att gymma! Dessutom kan du ju inte bygga några muskler om du inte stoppar i dig tillräckligt...Det är nog skonsammare för kroppen att rida...? Ta hand om dig! Kram

2010-11-01 @ 13:22:31
Postat av: Emelie!

Åh, drömmen låter... jävligt speciell. Fina du<3

2010-11-03 @ 01:36:19
URL: http://nodisco.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!