Långtråkslista

Snodd från världens sötaste Emelie!!

Barnprogram du gillade: Dunderklumpen, Trasdockorna, Beppe osv
På din fritid: Vänner, tänker, skriver, känner, kramas 
Men vill: Våga och orka mer.
Samlar på: Minnen.
Din värsta ovana: Allt som rör mina tvång? 
Din bästa ovana: Att jag alltid säger vad jag tycker 
Kändis du skulle vilja vara: Hmm. Vet inte. 
Kändis du skulle vilja vara med: Samma som ovan.
Du ångrar att du inte: Tog tag i saker innan det blivit för sent. 
Du blir glad av: När nån blir glad av nåt JAG säger/gör.
Du blir förbannad av: Allt jag inte KAN göra nåt åt, orättvisor o dylikt.
Din bästa raggningsfras: "Snygga ben, när öppnar dom?" 
Drömjobb: Något där djur inkluderas. Och gärna även barn.
Eller brottsplatsanalytiker
Om du fick 10 miljoner: Skulle jag bli så överraskad att jag dog knall-pall-fall antagligen, men om jag inte dog skulle jag donera en stor del,
sedan överraska familj och vänner. 
Bästa ställe i ditt hemland? Tror inte jag har nåt direkt "favoritställe"
Det här skulle du inte göra ens om du fick 10 000 kr: Sälja Kira . . .
Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Samma som ovan.
Största hemlighet: Det du ;)
När ingen ser dig: Är jag osynlig
Nära-döden-upplevelse: Bilkrash, och ett antal självförvållade incidenter . . . 
Dina bästa festkläder: Något jag är bekväm med, för annars kan jag inte slappna av och vara social 
Bästa tekniska uppfinningen: Mobilen kanske
Levande begravd eller levande kremerad: Hmmm. Kremerad, verkar coolare! (haha, inte "cool" som i kall då)
Du kommer till himlen / helvetet: Nåt mittemellan?
En sak du stulit från en kompis: Inget tror jag! Sånt är fel lixom 
Du har knarkat / testat droger: Beror på vad man klassar som droger, knark i vanlig benämning; Nej
Men nikotin, alkohol och ett par drogklassade mediciner har nog hunnits med.
Har du någon bästis? Kira 
Antal one-night-stands du har haft: Inte så jättemånga faktiskt. Inte ONE-night-stands iaf. 
Har du betalat för sex: Alltså, indirekt så gör jag ju det genom att köpa mina P-piller!
Könssjukdom: "Livet är en sexuellt överförbar sjukdom, med 100% dödlig utgång"

Beskriv dig själv med tre ord
: Uppriktig, trofast, galen. 
Har du nån gång varit deprimerad: Ja. Kroniskt
Känner du någon som varit/är deprimerad: Tror merparten av mina vänner är sådana som lider utav psykisk ohälsa, så , Svar; ja...
Finns det någon du vill lägga en förbannelse på: Alldeles för många!
Har du blivit behandlad som skit av en vän? Egentligen inte, för jag anser inte att en vän ska behandla en som skit, men världen är ju inte alltid perfekt . . .
Vad gjorde du då: Blev väldigt ledsen såklart . . .
Vad får dig alltid att skratta? Serien "Sally"!
Har du bra självförtroende? I vissa fall. Men i allmänhet inte.
Älskar du livet? Nej, det skulle jag väl inte säga. Mitt liv har vart alldeles för fullt av smärta för att jag ska säga att jag älskar det. Men, i framtiden, en vacker dag. Så kanske.
Vad tycker du är gott? Sushi, (soja och wasabi), te, äpplen, sparris, diverse frukt och grönt
Vad har du för humor? Vrickad, superkass och allmänt dålig tror jag
Micke brukar iaf sucka uppgivet när jag drar mina vitsar . . ^_^. 
Har du fått vänner via webben? Ja, en hel del faktiskt
Vad gör du mest när du är vid datorn? Porrsurfar. haha. not. men typ, det som "alla andra" gör, exklusive porrsurfing då!
Vad dricker du varje dag? Cola Light. Tror inte det går många dagar utan det
Mobiltelefonen betyder för dig: Är inte lika tokberoende av den längre, men skulle ljuga om jag sa att den inte är viktig! haha




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!