Seg lördag

Idag har vi verkligen inte gjort NÅT vettigt alls typ.
Eller jo, jag har iaf fått skurat badrumsgolvet,
alltid något lixom! haha

Var ute igår, blev Göta's en sväng trots att vi var lite trötta
Det var trevligt som vanligt, trivs verkligen där uppe,
ett helskönt gäng som jobbar där!
Pärlan, Micke's kompis kom och joinade oss efter en liten stund,
han är go han! =)
Även han en film- tvspel- och hockeykortsnörd,
precis som min kära skrutt.
Deras disskusioner om ovan nämnda ämne
har en tendens att driva mej till vansinne...

Idag har vi som sagt inte gjort så mycket vettigt,
så det är inte mycket att skriva om.
Jag har legat och läst,
har börjat på ytterligare en vampyr-serie
"The Vampire Academy"
eftersom jag fortfarande står i bibblans reservationskö
på fjärde boken i House of Night serien
(Grymt bra serie, lite "fattigt" språk kanske,
men dom riktar sej väl mest till ungdomar
så det är väl förklarligt...)

Tänkte även dela med mej av ett par bilder
som jag tog (med min mycket dåliga mobilkamera)
när jag och Kira var ute i skogen hemma på Orust
när jag var där förra helgen,
har inte fått tummen ur att lägga över dom 
från minneskortet till datorn förrän nu 

Så mamma, här får du bilder som du tjatat om =P
Du menade väl kanske främst att jag ska lägga upp bilder på mej själv,
men jag har lixom passerat det där fjortisstadiet
där man står framför spegeln och försöker se kåt ut,
pluta med läpparna och trycka upp brösten i kameralinsen
Okej, jag tror inte jag ens vart i det stadiet,
men ändå! =)
Kira är även mycket sötare än mej,
och gör sej bättre på bild
Se bara första bilden!
Vilken otroligt fotogenisk hund jag har!!!


[ Kira - Aka. "Skogsmiffot" ]


[ Se där ja, hunden KAN se normal ut med! ]





Postat av: Mamma

Fina bilder, nåja den första vete katten,,,

Kram på dig!

2010-10-17 @ 12:29:01
Postat av: L

aww fin hon är men du är dock sötast <3

Postat av: Daniel

å sååå söt!!

2010-10-18 @ 19:59:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!