Alive and . . . hosting!

Ja, för så jävla "kicking" är jag inte ännu!
Är fortfarande rätt så galet förkyld,
det börjar dock gå åt rätt håll nu!
Fick tagit tjuren vid hornen och tagit mej till läkaren i fredags,
efter ytterligare en natt i soffan . . .
Läkaren sa att det va bra att jag kom,
men tyckte jag skulle kommit lite tidigare . . .
Deja vû, typ. Läkare har en tendens att alltid säga så.
KAN vara för att jag typ inte går till läkaren förrän jag är typ död.
Därför så får jag väl kanske skylla mej lite själv
när det krävs en massa mediciner för att få mej "back on track" igen.
Fick en rätt stark hostmedicin utskriven,
och den kostade lika mycket som den va stark, typ.
Men, den verkar ju som tur är hjälpa iaf!
Hade vart lite värre annars,
skulle kännts surt att lägga 400:-
på mediciner som inte hjälpt.

Min ekonomi gillar dock inte sådana oförutsedda utgifter
Eftersom min budget ALLTID är fruktansvärt tajt,
så har jag inga direkta marginaler.
Hade behövt lite nya kläder,
och skor som inte läcker,
men hey, det får la bli en annan gång.
Smink fick jag ju iaf köpt förra veckan,
massa dyrt det med, men hey.
Så länge som jag har fina ögonfransar,
(och naglar . . .)
så kan jag gå naken och pank. hahaha

Helgen, har som ni kanske förstår,
vart rätt innehållslös, grå och rätt trist.

Men hey. Jag har fina naglar iaf!

God Jul


(Förresten, så blir man lite yrig i huvvet av hostmedicinen)



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!