Isola, tvättragg och snabbdejt

Ja som ni som har mej på Facebook kanske sett,
så har jag rymt från Gbg och hem till Orust igen.
Mycket lättare att koppla av här hemma än vad det är nere i Gbg,
det är lixom alltid nåt ljud som stör,
folk överallt eller nån unge som skriker.
Och det blir kaos när rösterna i huvudet samtidigt skriker
det blir en "djurparks-kör" av ljud och röster
Man vill inget hellre än springa iväg
skrikande med händerna över öronen
Men det går ju lixom inte,
för då klassas man som dum i huvvet.


Angående tvättragget då;
Igår hade jag tvätt tid,
och nere i tvättstugan var även en kille,
utländsk, ca 30 år.
Tatuerad över hela överkroppen
Hur jag vet det?
Han tog av sej tröjan,
"för den behövdes visst tvättas"
och spatserade runt.
Jag skyndade mej väldigt mycket
Han va läskig. haha


Träffade även
Emelie på centralstationen efter mitt psykologmöte.
Skulle haft ca 30 minuter på oss,
men eftersom SJ´s tåg som vanligt var försenat,
så reducerades den tiden till sisådär sju minuter istället
Men jag fick kramat på henne lite iaf,
det är kvaliteten och inte kvantiteten som räknas.
typ.


Igår lyckades jag även med att få igång det trådlösa nätverket här hemma
på den lilla laptopen jag tog med från Gbg.
Så jag kunde ligga uppe i min säng och surfa igår,
det kändes lite knasig. Haha
Mamma blev rätt förvånad över att det gick så fort och smidigt,
eftersom det tagit mycket längre tid när dom gjorde det på "den stora laptopen".
Men, va säger man, alla i en familj KAN ju inte vara tekniska genin.

Det är tur att du har en så inottahelvete teknisk dotter,
eller va säger du mami? mohahaha




Idag ska jag nog inte göra överdrivet mkt,
kanske åka me pappa till Stenungsund,
han ska till poliiiisen 
(Mina päron åker till Kreta i nästa vecka,
så dom har behövt fixa nya pass)
Sedan ikväll kommer eventuellt grannarna över.



Tjipp och hej!

Postat av: Emelie!

Jävla sj som kortade ner vårt möte, men det var mysiga kramar i alla fall<3 finaste du!

2010-09-04 @ 02:36:05
URL: http://nodisco.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-04 @ 03:01:54
URL: http://smyckestokig.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!