Today: Muppmöte nr 1

Idag kl 16.00 ska jag på första gruppgrejjen på habiliteringen.
Känns sådär lagom kul att det är så sent,
för då går jag och mår dåligt och oroar mej hela dagen . . .
Ska bli lite intressant och se vad för andra muppar som ska dit,
vem vet, jag kanske hör till dom "normalare"?
Tveksamt dock . . .

Igår var för övrigt ingen bra dag alls
Hösten har börjar på sämsta möjliga sätt typ
Och som grädden på moset så dör min telefon.

Det får sammanfatta denna veckan.
För nåt roligt har det då inte skett

Bortsett från att min älskade Dannie fått en dotter,
men det är ju inte MEJ som det roliga gäller =(

Skriver mer imorrn. eller nåt



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!