Trött, ont i magen och illamående

Helt jävla underbar dag. Not
Sov helt katastrofalt dåligt inatt,
sämre än vanligt till och med . . .
"Vaknade" (läs; gav upp hoppet om att få nån mer sömn)
vid sextiden, redan innan jag gått ur sängen
så känner jag att jag mår sjuuukt illa
och helst bara vill sova bort allt.
Reser mej iaf ur sängen, böjer mej framåt för att plocka upp nåt,
och känner innan jag hinner registrera att en sur uppstötning är på väg.
   (Jag har genom diverse idiotier förstört min magmun,
    så det läcker väldigt lätt. Mindre trevlig fakta, men men)
Men iaf, innan jag hinner ens tänka,
så får jag upp denna riktigt jävla äckligt sur uppstötning
genom näsan
Det finns bra, dåliga och hemska sätt att vakna på,
detta hör definitivt till sistnämnda . . .
   Sedan när jag fått fräst ur näsan på toa
så går jag ut i köket, där jag upptäcker att min änglahund
fått ett verkligt kreativt ryck och försökt fördela mina vantar
i så många molelkylstora bitar som möjligt.
  
Så, summa summarum,
jag borde följt min magkänsla
och INTE gått ur sängen imorse
För dagen har följt i typ samma spår,
magontet och illamåendet har inte gått över
och Kira har även lyckats molekylera resterande del av en
redan innan totaldemolerad leksak.
Hon är påhittig det där monstret . . .

Nå, det finns väl EN positiv grej med att må dåligt HELA dagen,
för hade det enbart vart på morgonen
så hade jag börjat bli lite lätt nervös . . .

Postat av: Daniella

Men lillan då! Om det är graviditet du refererar till med morgonillamående så är det väldigt många som mår precis lika illa hela dagen. Jag gjorde det de tre första månaderna, t ex. Hoppas du mår bättre nu! (är väl fortf förkyld om jag förstått det rätt, men du kanske är fri från illamåendet iaf? :)) Kram D

2010-09-23 @ 00:24:52
URL: http://siggeluring.blogspot.com


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!