Ceca-trippen, dag sju

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Jag hade nog faktiskt sparat undan det mesta,
så man kan leva gott på äldre dar.
Men jag hade självklart unnat mej
och mina nära en himla massa roligheter med! =)

Jag hade även lagt en del av pengarna på att laseroperera ögonen,
så jag förhoppningsvis kunde blivit kvitt glasögonen!

Sedan så tror jag att jag hade använt lite av pengarna till körkort med.
Men bara kanske ^_^

Det är så himla svårt att fantisera om sånt här. Pengar.
För min del så hade jag varit överlycklig om jag så bara fått 10 000.
Summor över 50 000 är så svåra för mej att greppa. haha




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!