Ceca-trippen, dag två

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu

Kan faktiskt inte komma på någon "verklig" person
som jag vill träffa just precis just nu.

Så därför får det bli en bild på Lars Winnerbäck.





Okej, han är väl förvisso en rätt så verklig person
men med verklig menade jag en sån som man faktiskt kan träffa.
Okej, inget säger ju att jag inte KAN träffa Lars Winnerbäck,
men chansen är nog rätt liten.
Aja. Jag tror de som har ett IQ på över 10 trots allt förstod hur jag menade!




Btw så är jag såååå ledsen för att min "ekonomiska situation"
gör att jag inte har råd med en biljett till hans konsert i Gbg till hösten.

(Någon rik jävel som läser detta och känner för att donera en biljett
till en hyfsat söt, något flummig, men ändå rätt go tjej
- hör av dej, jag kan klia dej på ryggen i utbyte!)



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!